Reklamacje

Sklep internetowy został zamknięty z dniem 10.12.2014.
Otwarte zamówienia zostaną zrealizowane, nowe zamówienia nie są już przyjmowane.

Zasady reklamacji

  1. Podczas przyjmowania towaru należy bezwzględnie sprawdzić każdą paczkę z osobna, żeby upewnić się, że towar nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli warunek ten nie będzie zachowany sklep lazienkipro będzie zmuszony oddalić wszelkie reklamacje.
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru należy w obecności kuriera wypelnić „protokół uszkodzeń” oraz uzyskać jego czytelny podpis.
  3. Przed montażem zakupionego towaru należy sprawdzić jakość, kolor (odcień) i wymiar zakupionego towaru. Towary zamontowane nie podlegają reklamacji.
  4. Mail reklamacyjny należy wysłać na adres lp.orpikneizal@ejcamalker, musi on zawierać:
    • prawidłowo wypełniony „protokół uszkodzeń w transporcie”
    • druk reklamacji (pobierz)
    • zdjęcie uszkodzonego towaru
  5. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
  6. Wszystkie złożone reklamacje rozpatrujemy zgodnie z ustawą z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), w ciągu 14 dni od daty złożenia.
  7. Klienci dokonujący zakupów przez Internet mają prawo dokonać zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty nabycia bez podania przyczyny.
  8. Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku:
    • uszkodzeń mechanicznych powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z towarem takich jak zarysowania, pęknięcia itp.
    • wad i uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym montażem niezgodnym ze sztuką budowlaną,
    • dokonywaniem samodzielnych przeróbek lub napraw
    • stosowaniem do czyszczenia nieodpowiednich środków chemicznych które rysują powierzchnie szklane i okucia kabin.
    • części ulegające zużyciu podczas normalnej eksploatacji nie podlegają gwarancji.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.