Usługa Montażu
Sklep internetowy został zamknięty z dniem 10.12.2014.
Otwarte zamówienia zostaną zrealizowane, nowe zamówienia nie są już przyjmowane.
Chcesz zrobić remont łazienki, ale masz problem ze znalezieniem kompetentnej firmy wykonawczej?
Nie wiesz gdzie szukać dobrych i rzetelnych wykonawców?
Bardzo dobrze, że trafiłeś do Nas.
- Usługa montażu proponowana przez lazienkipro.pl jest realizowana na najwyższym poziomie. Otrzymujesz profesjonalny kosztorys uwzględniający całość prac oraz zestawienie materiałowe
- Terminowe wykonanie
- 24 miesięczna gwarancja na wykonane prace
- Ceny rynkowe
Aktualnie usługa dostępna na terenie Wrocławia.
Jeżeli chcesz jak najszybciej korzystać ze swojej łazienki marzeń zapraszamy do kontaktu lp.orpikneizal@ofni
Galeria
Regulamin Usługi Montażu
§ 1 Postanowienia Ogólne
- Wykonawcą wszystkich usług jest sklep lazienkipro.pl działający pod adresem lazienkipro.pl, prowadzony jest przez z siedzibą we Wrocławiu, , , NIP REGON . Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy zwany w dalszej części regulaminu jako Wykonawca.
- Usługę Montażu można zamówić także bez kupowania towaru w sklepie internetowym „lazienkipro.pl”
§ 2 Zamówienie usługi
- W celu zamówienia „Usługi Montażu” należy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na stronie www.lazienkipro.pl w zakładce usługa montażu.
- W ciągu 24h skontaktuje się z Państwem pracownik sklepu „lazienkipro.pl” i uzgodni szczegóły montażu.
- W celu wizyty „wykonawcy” w miejscu świadczenia usługi wymagana jest wpłata na konto 55 1140 2004 0000 3802 7369 0010 firmy kwoty 70 zł jako kwoty pomiaru w ramach, której otrzymają Państwo szczegółowy kosztorys usługi oraz zestawienie materiału.
- W przypadku zaakceptowania kosztorysu jest on bezpłatny, a kwota 70zł zostaje zaliczona na poczet przyszłego rachunku.
- Jeżeli kosztorys zostaje odrzucony przez klienta kwota 70zł nie jest zwraca.
- Po zaakceptowanym kosztorysie pracownik sklepu „lazienkipro.pl” skontaktuje się z Państwem celem podpisania umowy montażu pomiędzy klientem, a Wykonawcą.
- Umowa Montażu zawiera szczegółowe regulacje dotyczące Gwarancji, Reklamacji oraz zasad wykonywanych usług.
§ 3 Płatność
- Celem odbioru towaru potrzebnego do wykonania usługi wymagana jest wpłata 100% wartości towaru.
- Usługa jest płatna po jej zakończeniu na podstawie podpisanego przez klienta protokołu odbioru w terminie 48h od jej zakończenia poprzez możliwe sposoby płatności opisane w regulaminie sklepu lazienkipro.pl oraz w zakładce płatności.
- Fakturę potwierdzającą zakup towaru oraz wykonanie usługi klient otrzymuje w momencie zakończenia usługi po jej uprzednim opłaceniu.
§ 4 Zwroty Towaru
- Obowiązują ogólne zasady zwrotu opisane w regulaminie sklepu lazienkipro.pl dostępnego na stronie https://lazienkipro.pl/regulamin.
- Po podpisaniu umowy klient nie może wycofać się z przedmiotu umowy tj. wykonania usługi montażu towarów zakupionych w sklepie internetowym „lazienkipro.pl” lub w jakimkolwiek innym miejscu.
- W przypadku nie wywiązania się klienta z umowy sprawa skierowana jest do sądu rejonowego we Wrocławiu należnego siedzibie firmy.
§ 5 Gwarancje i Reklamacje
- Jakość usług oraz prac wykonywanych poprzez firmy przysłane do klienta poświadcza w pełni firma „ŁazienkiPRO S.C Grzegorz Urbańczyk biorąc pełną odpowiedzialność za ich wykonanie.
- W ramach usługi montażu sklep internetowy „lazienkipro.pl” zobowiązuje się do zachowania wszelkich terminów wykonawczych uzgodnionych na dokumencie kosztorysu.
- Wykonawca udziela gwarancji dla usług wykonanych w ramach niniejszej umowy przez okres 24 miesięcy, liczony od dnia następującego po dniu, w którym zakończono prace zgodnie z załącznikiem nr 1 – Kosztorys na kompleksowe usługi.
- W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania wad ukrytych, które ujawnią się w okresie gwarancji.
- Gwarancji nie podlegają wady które występowały w momencie podpisywania protokołu odbioru usługi montażu, na które występowanie Klient wyraził zgodę, a także zostały ujęte w protokole Odbioru usługi montażu
- Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania wad niezwłocznie po ich zgłoszeniu, nie później jednak, niż w terminie 5 (dni) roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
- Wykonawca zobowiązany jest usunąć wady w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia przystąpienia do ich usuwania, chyba że w danym przypadku Strony, biorąc pod uwagę rodzaj i zakres ujawnionych wad, uzgodnią inny termin ich usunięcia